1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa:
a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu internetowego dostępnego pod adresem: club.bayer.com.pl;
b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
d) warunki organizacji Konkursu dostępnego na Portalu;
e) tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną;
f) informacje o przetwarzania danych osobowych;
g) aspekty podatkowe związane z korzystaniem z Portalu.
1.2 Na potrzeby Regulaminu zawarte poniżej terminy będą miały następujące znaczenie:
a) Konkurs – konkurs prowadzony przez Usługodawcę w ramach usług dostępnych na Portalu dedykowany suplementom diety, nierefundowanym wyrobom medycznym oraz kosmetykom wprowadzanym do obrotu przez Usługodawcę.
b) Koordynator Apteki lub Właściciel - usługobiorca usług świadczonych przez Usługodawcę za pośrednictwem Portalu, który zaakceptował Regulamin, będący właścicielem apteki/punktu aptecznego lub osoba działająca w imieniu właściciela oraz na jego rzecz i za jego zgodą, która realizuje zadania związane z zarządzaniem apteką/punktem aptecznym, w tym mająca prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu właściciela apteki oraz wydania zgody pracownikom apteki na ich korzystanie z Portalu.
c) Właściciel Sieci lub Koordynator Sieci - usługobiorca usług świadczonych przez Usługodawcę za pośrednictwem Portalu, który zaakceptował Regulamin, będący właścicielem Sieci aptek lub osoba działająca w imieniu właściciela oraz na jego rzecz i za jego zgodą, która realizuje zadania związane z zarządzaniem siecią aptek, w tym mająca prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu właściciela sieci oraz wydania zgody pracownikom aptek sieciowym na ich korzystanie z Portalu.
d) Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca Użytkownikom na otrzymywanie na podany przez nich adres e-mail informacji dotyczących Portalu lub Produktów.
e) Portal – serwis internetowy, którego właścicielem jest Usługodawca dostępny pod adresem club.bayer.com.pl
f) Produkty – produkty lecznicze wydawane bez recepty, nierefundowane wyroby medyczne, suplementy diety oraz kosmetyki wprowadzane do obrotu przez Usługodawcę.
g) Przedstawiciel Usługodawcy – osoba będąca pracownikiem Usługodawcy odpowiedzialna za kontakt z aptekami i punktami aptecznymi.
h) Usługodawca - Bayer Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 158 w Warszawie (02-326), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000035338, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 151.340.000,00 złotych, numer REGON: 010374922, NIP: 526-00-19-068.
i) Użytkownik – usługobiorca usług świadczonych przez Usługodawcę za pośrednictwem Portalu, który zaakceptował Regulamin. Użytkowaniem może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, będąca farmaceutą lub technikiem farmaceutycznym, korzystająca z Portalu w ramach prowadzonej działalnością gospodarczej lub zawodowej.
j) Wykonawca - działający na zlecenie Usługodawcy i wykonujący czynności związane z organizacją procesu wydawania nagród w związku z promocją produktów o statusie kosmetyków, suplementów diety i wyrobów medycznych jest NEKK Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Sielska 8 (60-129), wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Miasta Poznań w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000332474, NIP: 779-23-60- 001
1.3 Celem Portalu jest:
1.1.1 Promocja Produktów Usługodawcy;
1.1.2 Edukacja oraz pogłębianie wiedzy Użytkowników na tematy związane z Produktami oraz bezpieczeństwem stosowania Produktów;
1.1.3 Wsparcie sprzedaży Produktów.
1.4 Portal przeznaczony jest wyłącznie dla:
1.1.4 Koordynatorów Aptek lub Sieci Aptek współpracujących z Usługodawcą na podstawie umów na usługi marketingowe i umów o współpracy; oraz
1.1.5 Użytkowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej w aptekach lub punktach aptecznych współpracujących z Usługodawcą na podstawie umów na usługi marketingowe i umów o współpracy.
1.5 Portal daje możliwość założenia dwóch rodzajów kont (dla Koordynatorów Aptek / Sieci Aptek albo Użytkowników), dany rodzaj konta umożliwia dostęp do funkcjonalności odpowiednich dla funkcji jaką pełni dana osoba w aptece/punkcie aptecznym/sieci aptek.
1.6 Warunkiem korzystania z Portalu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja przez każdego Użytkownika oraz Koordynatora Apteki/Sieci.
1.7 Regulamin jest dostępny w siedzibie Usługodawcy (pkt 1.2 lit. g), siedzibie Wykonawcy (pkt. 1.2 lit. i), oraz bezpośrednio do pobrania w wersji elektronicznej w Portalu.
1.8 Korzystanie z Portalu jest bezpłatne.
1.9 Usługodawca jest uprawniony do edycji, usunięcia, zmiany wyglądu treści lub zmiany sposobu działania Portalu oraz udostępnianych funkcjonalności bez podania przyczyny, ale (jeżeli jest to możliwe) po uprzednim ogłoszeniu tego faktu na Portalu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
1.10 Użytkownicy oraz Koordynatorzy Aptek zobowiązani są do korzystania z Portalu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem oraz nienaruszający praw osób trzecich, a także przepisów obowiązującego prawa i postanowień niniejszego Regulaminu. W szczególności Użytkownicy oraz Koordynatorzy Aptek zobowiązani są do niepodejmowania działań, które w jakikolwiek sposób mogą zakłócić lub wpłynąć na funkcjonowanie Portalu, poszanowania praw autorskich osób trzech oraz niedostarczania żadnych treści o charakterze bezprawnym naruszających dobra osób trzecich.
1.11 Usługodawca uprawniony jest do ograniczenia Użytkownikowi lub Koordynatorowi Apteki dostępu do Portalu lub usunięcia konta Użytkownika lub Koordynatora Apteki, jeśli Użytkownik lub Koordynator Apteki narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu. Usługodawca informuje Użytkownika lub Koordynatora Apteki/Sieci Aptek o likwidacji lub zawieszeniu konta w Portalu na wskazany przy rejestracji adres poczty elektronicznej.
1.12 Za treść, rzetelność, aktualność i kompletność materiałów informacyjnych i szkoleniowych dostępnych na Portalu, a niepochodzących od Usługodawcy, Usługodawca nie odpowiada.
1.13 Treści i usługi przekazywane za pomocą Portalu nie służą diagnozie i terapii pacjentów oraz nie należy rozumieć ich jako udzielanie świadczenia zdrowotnego w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodzie lekarza i lekarza dentysty i ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
1.14 Portal nie zastępuje usług o charakterze medycznym, a informacje umieszczone na portalu nie stanowią zalecenia do stosowania określonych produktów. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki zastosowania się do treści rozpowszechnianych w Portalu, w szczególności nie bierze odpowiedzialności za skutki zastosowanych procedur medycznych, użytych produktów leczniczych, wyrobów medycznych itp.
1.15 Usługodawca zastrzega sobie prawo organizowania dodatkowych akcji promocyjnych oraz programów, które będą dostępne za pośrednictwem Portalu, w szczególności akcji dedykowanych wyłącznie dla Koordynatorów Aptek, działających w imieniu aptek oraz punktów aptecznych. Szczegółowe warunki świadczenia poszczególnych rodzajów usług oraz dodatkowych akcji promocyjnych mogą określać odrębne regulaminy tych usług. W takim przypadku niniejszy Regulamin stosuje się uzupełniająco wobec regulaminu świadczenia poszczególnych usług.
2. REJESTRACJA UŻYTKOWNIKÓW
2.1 Na zasadach określonych w Regulaminie dostęp do Portalu jest możliwy dla Użytkownika oraz Koordynatora Apteki, który dokonał rejestracji w Portalu.
2.2 Rozpoczęcie korzystania z Portalu nastąpi po prawidłowym uzupełnieniu elektronicznego formularza rejestracyjnego, zaakceptowaniu Regulaminu przez Użytkownika oraz Koordynatora Apteki.
2.3 Proces rejestracji przebiega następująco:
2.3.1 Przedstawiciel Usługodawcy, po wyrażeniu zgody przez Koordynatora Apteki/Sieci, przesyła na wskazany przez Koordynatora Apteki/Sieci adres e-mail link prowadzący do strony umożliwiającej rejestrację Koordynatora Apteki/Sieci;
2.3.2 Koordynator Apteki/Sieci rejestruje się na Portalu;
2.3.3 Koordynator Apteki/Sieci przesyła pracującym w aptece/aptekach sieciowych lub punkcie aptecznym Użytkownikom wiadomość e-email zawierającą link prowadzący do strony umożliwiającej rejestrację Użytkowników wraz z hasłem podanym przez przedstawiciela;
2.3.4 Użytkownicy rejestrują się na Portalu.
2.4 Korzystanie z Portalu jest możliwe za pośrednictwem komputerów, smartfonów oraz tabletów pod warunkiem spełnienia przez urządzenie Użytkownika oraz Koordynatora Apteki/Sieci następujących, minimalnych wymagań technicznych:
2.4.1 sprawne połączenia z publiczną siecią Internet,
2.4.2 zainstalowana przeglądarka internetowa Google Chrome, Firefox, Safari lub Edge.
2.5 Użytkownik korzystający z Portalu oświadcza, że korzystanie z Portalu nie będzie miało jakiegokolwiek wpływu na wykonywanie jego obowiązków związanych z wykonywaniem zawodu farmaceuty lub technika farmaceutycznego.
2.6 Użytkownik oraz Koordynator Apteki może posiadać wyłącznie jedno konto w Portalu, z którego może korzystać tylko osobiście.
2.7 Zabronione jest udostępnianie danych dostępu do konta innym osobom.
2.8 Rezygnacja z korzystania z Portalu przez Koordynatora Apteki/Sieci skutkuje wycofaniem wszystkich Użytkowników będących pracownikami apteki/sieci aptek/punktu aptecznego z udziału w Portalu. Brak rezygnacji Koordynatora Apteki z korzystania z Portalu oznacza akceptację przez Koordynatora Aptek/Sieci zasad Portalu określonych w niniejszym Regulaminie oraz zgodę na korzystanie pracowników apteki/sieci aptek/punktu aptecznego zarządzanego przez Koordynatora Apteki/Sieci z Portalu.
2.9 Użytkownik lub Koordynator w każdym momencie może zrezygnować z korzystania z Portalu poprzez kontakt z Przedstawicielem Usługodawcy lub poprzez rezygnację z korzystania z Portalu za pośrednictwem Portalu w zakładce mój profil. W takim przypadku zgromadzone w ramach korzystania z Portalu przez Użytkownika na indywidualnym koncie medale oraz punkty nie wymienione wcześniej na nagrody zostają anulowane, a Użytkownik traci do nich prawo.
2.10 Użytkownik, który z jakichkolwiek przyczyn przestał być pracownikiem apteki / sieci aptek, w której został zarejestrowany w Portalu, zobowiązany jest zgłosić na formularz kontaktowy Club Bayer club.bayer@bayer.com dane nowej apteki, w której pracuje w ciągu 30 dni od zmiany. Zespół Club Bayer zmieni aptekę w profilu użytkownika. W przypadku, gdy apteka / sieć aptek, będąca nowym miejscem pracy użytkownika, nie wyraziła zgody na korzystanie z Portalu, konto użytkownika zostanie zawieszone do czasu przystąpienia danej apteki / sieci aptek do Portalu.
2.11 Konta, które nie są użytkowane w czasie dłuższym niż 3 lata zostaną usunięte.
3. OGÓLNE ZASADY UDZIAŁU W SZKOLENIACH PRODUKTOWYCH
3.1 Począwszy od dnia 01.05.2021 r. Usługodawca umieszczać będzie na Portalu krótkie szkolenia dla Użytkowników, których celem jest reklama Produktów, zwiększenie wiedzy Użytkowników na temat Produktów oraz obszarów terapeutycznych, w których stosowane są Produkty.
3.2 Szkolenia mają charakter reklamowo-informacyjny, których celem jest umożliwienie udziału w konkursie oraz wsparcie sprzedaży produktów.
3.3 W ramach odbytego szkolenia, za uzyskanie pozytywnego wyniku testu potwierdzającego zdobycie wiedzy przekazywanej na szkoleniu oraz ocenę materiału szkoleniowego Użytkownik otrzymuje:
3.3.1 Punkty – w przypadku testów dotyczących szkoleń w zakresie suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków; lub
3.3.2 Medale – w przypadku testów dotyczących szkoleń w zakresie produktów leczniczych wydawanych bez recepty.
3.4 Warunkiem zaliczenia testu jest wskazanie 100% prawidłowych odpowiedzi.
3.5 Po pozytywnym ukończeniu testów dotyczących szkolenia jest możliwe ponowne do niego przystąpienie, jednak wówczas Użytkownik nie otrzyma punktów lub medali. W przypadku niezaliczenia testu Użytkownik może przystąpić do testu ponownie, aż do jego zaliczenia.
3.6 Ilość punktów oraz poziomów medali przewidzianych za odbycie danego szkolenia podana będzie przy każdym dostępnym na Portalu szkoleniu.
3.7 Punkty oraz medale gromadzone są na indywidualnym koncie Użytkownika. Punkty zgromadzone przez Użytkownika w okresie każdego roku kalendarzowego tracą ważność z dniem 31 grudnia każdego roku, z zastrzeżeniem, że punkty zebrane w 2021 r. tracą ważność z upływem 2022 r.
3.8 W przypadku gdy Koordynator Apteki/Sieci jest jednocześnie farmaceutą lub technikiem farmaceutycznym, wówczas traktowany jest jak Użytkownik i może gromadzić na swoim indywidualnym koncie punkty oraz medale.
3.9 Użytkownicy nie mogą przenieść prawa do punktów, medali oraz nagród na rzecz osoby trzeciej, w tym również nie mogą domagać się przekazania punktów lub medali zgromadzonych na indywidualnym koncie danego Użytkownika na konto innego Użytkownika.
3.10 Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dotyczących dostępnych w Portalu szkoleń, ich treści oraz zmiany liczby punktów lub medali przyznawanych za ukończenie szkoleń, bez konieczności ponownej akceptacji Regulaminu przez Użytkownika i Koordynatora Apteki/Sieci. O dokonanych zmianach Usługodawca poinformuje Użytkowników oraz Koordynatorów Aptek/Sieci za pośrednictwem Portalu. Zmiany pozostaną bez wpływu na punkty lub medale nabyte przed wprowadzeniem zmian.
3.11 W razie zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmiany interpretacji tych przepisów dokonanej przez upoważnione organy, Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany zasad rozliczania podatku od nagród uzyskanych w ramach korzystania z Portalu. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe wskutek zmiany przepisów prawa lub ich interpretacji, wszelkie dodatkowe wydatki Użytkowników, stanowiące realizację obowiązków podatkowych i innych ciężarów publicznoprawnych.
4. ZASADY KONKURSU ORAZ UDZIAŁU W SZKOLENIACH DOTYCZĄCYCH PRODUKTÓW NIEBĘDĄCYCH PRODUKTAMI LECZNICZYMI
4.1 Organizatorem Konkursu jest Usługodawca.
4.2 Organizator prowadzi Konkurs w 4 kwartalnych okresach w ciągu każdego roku kalendarzowego, przy czym w roku 2021 Konkurs rozpoczyna się od III (trzeciego) kwartału:
4.2.1 I kwartał: 1 stycznia - 31 marca
4.2.2 II kwartał: 1 kwietnia - 30 czerwca
4.2.3 III kwartał: 1 lipca - 30 września
4.2.4 IV kwartał: 1 października - 31 grudnia
4.3 Konkurs prowadzony jest dla Użytkowników zarejestrowanych na Portalu zgodnie z warunkami rejestracji podanymi w punkcie 2 niniejszego Regulaminu.
4.3.1 W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, Wykonawcy jak również członkowie ich rodzin.
4.4 W każdym z kwartalnych okresów Konkursu kryterium rywalizacji konkursowej stanowi liczba zgromadzonych punktów oraz czas zaliczenia wyniku testu dotyczących szkoleń, o których mowa w punkcie 3.3.1 niniejszego Regulaminu, a dostępnych na Portalu w każdym z 4 kwartalnych okresów Konkursu.
4.5 Organizator ustanawia następujące nagrody dla Użytkowników:
4.5.1 Nagrody główne: nagrody dla pierwszych 5 (pięciu) Użytkowników, którzy w jak najkrótszym czasie zgromadzą na swoim koncie najwyższą liczbę punktów w każdym kwartalnym okresie Konkursu, w postaci karty przedpłaconej Millennium MasterCard Prepaid zasilonej na kwotę 100 zł (sto złotych) każda.
4.5.2 Nagrody pocieszenia: nagrody dla pozostałych 12000 najszybszych Użytkowników, którzy w każdym z kwartalnych okresów Konkursu posiadają na swoim koncie minimalną liczbę punktów (3750 punktów) umożliwiającą ich wymianę na środki pieniężne według zasad podanych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w punktach 4.6 do 4.11.
4.6 W pierwszej kolejności Organizator bierze pod uwagę tylko pozytywny wynik testu, w drugiej kolejności czas wykonania testu.
4.7 Punkty zebrane na indywidualnym koncie Użytkownika na Portalu, w związku z odbyciem szkoleń dotyczących produktów nie będących produktami leczniczymi, podlegają przeliczeniu na wartość pieniężną w stosunku 75 punktów = 1 zł. Użytkownik może w danym roku kalendarzowym uzyskać punkty dające mu nagrodę pieniężną w maksymalnej wysokości 800 złotych.
4.8 Na żądanie Użytkownika zgromadzone na jego indywidualnym koncie punkty będą podlegać konwersji na środki pieniężne i zasilać przypisaną Użytkownikowi kartę przedpłaconą Millennium MasterCard Prepaid.
4.9 Każdy z Użytkowników w momencie dokonania pierwszego wezwania do zasilenia karty przedpłaconej, jednorazowo otrzymuje od Wykonawcy osobistą przedpłaconą kartę płatniczą.
4.10 Karty przedpłacone wysyłane będą przez Wykonawcę na adres korespondencyjny podany przez Użytkowania w procesie rejestracji na Portalu za pośrednictwem firmy kurierskiej lub zostaną wręczone Użytkownikowi osobiście za pośrednictwem Przedstawiciela Usługodawcy. Wysyłka karty nastąpi w przeciągu 21 dni roboczych od dnia złożenia przez Użytkownika wezwania do zasilenia karty.
4.11 Użytkownik odbierający kartę przedpłaconą ma obowiązek w obecności kuriera (przedstawiciela poczty polskiej) sprawdzenia zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zabrudzenia, zamoczenia przesyłki należy jej nie przyjmować. Użytkownik ma obowiązek spisania protokołu szkody z osobą dostarczającą nagrodę w chwili odbioru przesyłki. Protokół szkody jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
4.12 Pierwsze zasilenie karty nastąpi w przeciągu 14 dni roboczych od dnia rejestracji karty zgodnie z pkt 4.21 poniżej. W przypadku kolejnych wezwań do zasilenia karty przedpłaconej, zasilenia dokonywane będą przez Wykonawcę w przeciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia wezwania na zasilenie karty za pośrednictwem Portalu.
4.13 Kolejne zasilenia karty przedpłaconej, dokonywane będą przez Wykonawcę na kartę przedpłaconą otrzymaną przy pierwszym wezwaniu Użytkownika.
4.14 Karty przedpłacone zostaną wydane Użytkownikowi zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi tzn. Wykonawca przy każdym wezwaniu o zasilenie karty przedpłaconej doliczy nagrodę pieniężną stanowiącą równowartość 11,11% wartości danego zasilenia karty, kwota ta nie zostanie wydana Użytkownikowi tylko zostanie przeznaczona na podatek dochodowy i uiszczona przez Wykonawcę na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego.
4.15 Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na przekazanie mu karty przedpłaconej oraz wpłatę środków pieniężnych wynikających z niniejszego Regulaminu na przedpłaconą kartę płatniczą.
4.16 Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z regulaminem kart przedpłaconych, a także że wyraża zgodę na warunki aktywowania i korzystania z przedpłaconej karty płatniczej, dostępne na stronie internetowej https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-przedplacone. Odmowa odbioru karty przez Użytkownika lub niewyrażenie zgody na dokonywanie wypłaty na kartę przedpłaconą jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia o rezygnacji z korzystania z Portalu.
4.17 Licząc od 1 stycznia 2022 roku ostatnie wezwanie do zasilenia karty przedpłaconej przez Użytkownika w okresie każdego roku kalendarzowego może zostać złożone najpóźniej do 31 grudnia do godziny 23:59:59, bez uszczerbku dla pkt 3.7. Tym samym zgromadzone, a niewymienione na zasilenia karty przedpłaconej punkty przypisane do indywidualnego konta danego Użytkownika tracą ważność z dniem 31 grudnia każdego roku co nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
4.18 Użytkownik nabywa prawo do rozporządzania środkami pieniężnymi zgromadzonym na karcie przedpłaconej z chwilą zasilenia karty przedpłaconej. Ważność karty płatniczej wynosi 4 lata od daty jej wydania (informacja o dacie ważności znajduje się na karcie), a zgromadzone na karcie środki dostępne będą dla Użytkowników tylko do końca tego terminu. Po tym okresie Użytkownik traci prawo do dysponowania środkami pieniężnymi zgromadzonymi na karcie.
4.19 Użytkownik, który w wyniku wezwania do zasilenia karty przedpłaconej za pośrednictwem Portalu, otrzymał od Usługodawcy/Wykonawcy kartę, ma obowiązek dokonania jednorazowej rejestracji karty poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie https://karta.club.bayer.com.pl
4.20 Ostateczny termin rejestracji kart dotyczący wymiany punktów zgromadzonych w danym roku kalendarzowym przypada 31 marca następnego roku. Przykładowo: Użytkownik, który otrzymał kartę przedpłaconą z wymiany punktów zgromadzonych w roku 2022, ma obowiązek rejestracji karty najpóźniej do 31 marca 2023 r. W przypadku punktów zgromadzonych w roku 2021 r. i 2022 r. ostateczny termin rejestracji kart upływa z dniem 31 marca 2023 r.
4.21 O dokonanym zasileniu karty Wykonawca poinformuje Użytkownika poprzez wysyłkę wiadomości SMS na numer telefonu komórkowego, który został podany przy rejestracji karty.
4.22 Każdy Użytkownik będący w posiadaniu karty przedpłaconej ma dostęp do informacji o aktualnym saldzie oraz historii operacji na karcie poprzez:
4.22.1 infolinię banku Millennium 801 341 341 lub +48 22 598 41 41, po uprzednim zalogowaniu
4.22.2 w bankomatach Millennium
4.22.3 poprzez wysyłkę SMS na numer +48 601 767 767 o treści: „S RRRRRRRRRR#KKKKKKKK” – aby zwrotnym SMS-em uzyskać informację o aktualnym saldzie środków dostępnych na rachunku karty, „H RRRRRRRRRR#KKKKKKKK” – aby zwrotnym SMS-em uzyskać informację o ostatnich 3 operacjach zarejestrowanych na rachunku karty, gdzie: RRRRRRRRRR – ostatnie 10 cyfr numeru rachunku karty, KKKKKKKK – ostatnie 8 cyfr numeru karty.
4.23 Wszelkie pytania dotyczące wymiany punktów na środki pieniężne oraz kart przedpłaconych można zgłaszać poprzez telefoniczny kontakt z infolinią Wykonawcy pod numerem +48 667 661 622 (czynna: 09:00-16:00, wtorek-czwartek).
4.24 Wyboru Zwycięzców Nagród Głównych dokona Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu, do której zadań należą:
4.24.1 Zapewnienie uczestnictwa w Konkursie wszystkim prawidłowo zgłoszonym Użytkownikom,
4.24.2 Weryfikacja uprawnień do otrzymania Nagród Głównych,
4.24.3 Wskazanie Zwycięzców Nagród Głównych oraz zabezpieczenie zgodności ich wskazania z postanowieniami Regulaminu i zasadami pełnej rzetelności przeprowadzonych czynności,
4.24.4 Sprawdzenie posiadanych uprawnień do odbioru Nagród Głównych przez laureatów,
4.24.5 Rozpatrywanie reklamacji.
4.25 Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian zasad organizowanego Konkursu, w tym prawo do wcześniejszego zakończenia Konkursu w przypadku odwołania szkoleń, o którym mowa w punkcie 9.5. W takim przypadku informacja o zmianach zostanie przekazana Użytkownikom za pośrednictwem Portalu.
5. ZASADY UDZIAŁU W SZKOLENIACH DOTYCZĄCYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH
5.1 Po uzyskaniu medalu kolejnego poziomu Użytkownik otrzymuje elektroniczny certyfikat wystawiony przez Usługodawcę.
6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
6.1 Wszelkie reklamacje (uwagi, pytania, zastrzeżenia) dotyczące funkcjonowania Portalu (regulaminu, konkursu, rodzaju nagród, wysyłek) powinny być składane Usługodawcy w następujący sposób:
6.1.1 w formie pisemnej, pod adresem Usługodawcy wskazanym w pkt. 1.2 lit. g niniejszego Regulaminu, z dopiskiem „Reklamacja”, lub
6.1.2 w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres club.bayer@bayer.com, lub
6.1.3 za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na Portalu.
6.2 6.2 Wszelkie reklamacje oraz zgłoszenia dotyczące wymiany punktów na środki pieniężne, otrzymanych kart przedpłaconych, rejestracji kart, korzystania z kart należy składać za pośrednictwem infolinii Wykonawcy pod numerem +48 667 661 622 (czynnej 09:00 - 16:00 wtorek-czwartek).
6.3 Treść reklamacji powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jej dokładny adres, adres miejsca zatrudnienia - apteki/punkty aptecznego oraz dokładny powód złożenia reklamacji.
6.4 Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po stwierdzeniu okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji.
6.5 Wszelkie zastrzeżenia co do liczby zgromadzonych punktów lub medali na indywidualnym koncie Użytkownika na Portalu, Użytkownik zobowiązany jest zgłaszać w sposób wskazany w pkt 6.1 powyżej.
6.6 Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane przez zespół powołany przez Usługodawcę, w terminie 14 dni roboczych od ich wpływu. O wynikach postępowania reklamacyjnego Usługodawca niezwłocznie powiadomi osobę, która wniosła reklamację. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Użytkownikowi lub Koordynatorowi Apteki przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na zasadach ogólnych.
7. PRAWA AUTORSKIE
7.1 Portal zawiera znaki towarowe oraz treści chronione prawem autorskim, w szczególności teksty, zdjęcia, grafiki, dźwięki i materiały wideo, wybór i układ graficzny Portalu.
7.2 Wszystkie materiały szkoleniowe i informacyjne dostępne na Portalu chronione są prawami autorskimi.
7.3 Zabronione jest kopiowanie, wprowadzanie zmian, udostępnianie w innych miejscach sieci Internet oraz rozpowszechnianie za pomocą innych nośników informacji (papierowych, elektronicznych, audiowizualnych i in.) materiałów dostępnych w Portalu.
7.4 Użytkownicy Portalu zobowiązują się do wykorzystywania wszelkich prezentowanych w nim treści wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku, o którym mowa w ustawie oprawie autorskim i prawach pokrewnych. Poprzez korzystanie z utworów Użytkownicy nie nabywają do nich żadnych praw, w tym m.in. nie uzyskują licencji.
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
8.1 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem z Portalu jest Bayer Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 158 w Warszawie (02-326). Z administratorem można się skontaktować się pisemnie pod wyżej wskazany adres siedziby.
8.2 U administratora danych osobowych wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres email tomasz.kubicki@bayer.com lub pisemnie na adres: Bayer Sp. z o.o., Al. Jerozolimskich 158, 02-326 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
8.3 Dane osobowe, które będą przetwarzane to: imię, nazwisko, obywatelstwo, data urodzenia, numer Pesel, miejsce urodzenia, typ, numer i data ważności dokumentu tożsamości, numer telefonu, imię matki, nazwisko panieńskie matki, imię ojca, adres do korespondencji.
8.4 Dane osobowe Użytkowników oraz Koordynatorów Aptek będą przetwarzane w celu związanym z korzystaniem z Portalu, w tym w celu: (1) kontaktu i przeprowadzenia aktywności marketingowych dostępnych na Portalu (2) przekazania, personalizacji i aktywowania karty przedpłaconej poprzez udostępnienie do Banku Millenium S.A. danych przekazanych przez Pracownika Apteki, niezbędnych do spersonalizowania karty oraz w celu (3) obsługi reklamacji oraz (4) przekazania nagród zgodnie z Regulaminem (5) organizacji szkoleń branżowych oraz (6) przeprowadzenia i organizacji konkursu i szkoleń z produktów niebędących produktami leczniczymi. Dane osobowe będą przewarzane w tym celu do zakończenia funkcjonowania Portalu, chyba że Użytkownik lub Koordynator Apteki wcześniej zrezygnuje z korzystania z Portalu, a następnie przez okres 6 lat (okres przedawnienia roszczeń).
8.5 Podstawą prawną przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1. lit. b w zw. z art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”), a uzasadnionym interesem administratora będzie zachowanie dowodów do ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń oraz dokumentowanie przeprowadzenia Konkursu zgodnie z przepisami.
8.6 Dane mogą zostać przekazane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa, które to podmioty są oddzielnymi administratorami danych, m. in. Bank Millenium S.A. oraz podmiotom przetwarzającym na zlecenie administratora, m.in. Wykonawcy, dostawcom usług IT, firmom transportowym, przy czym takie podmioty przetwarzały będą dane na podstawie umowy z administratorem, wyłącznie w niezbędnym zakresie i zgodnie z poleceniami administratora. Użytkownikowi oraz Koordynatorowi Apteki przysługuje prawo do informacji o danych osobowych przechowywanych przez nas; prawo do żądania korekty, usunięcia lub ograniczonego przetwarzania danych osobowych; prawo do sprzeciwu przetwarzaniu z powodu naszego uzasadnianego interesu, interesu publicznego lub profilowania, chyba, że jesteśmy w stanie udowodnić, że istnieją ważne i uzasadnione względu, które mają wyższość nad osobistymi interesami, prawami i wolnościami, lub że takie przetwarzanie odbywa się w celu stwierdzenia, dokonania lub obrony roszczeń prawnych; prawo do przenoszenia danych; prawo do złożenia skargi do organu ochrony danych; w dowolnym momencie można wycofać zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych. W przypadku chęci skorzystania z przysługujących Panu/Pani praw, prosimy o przesłanie wniosku do Bayer Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 158, 02-326 Warszawa lub na adres privacy.poland@bayer.com.
8.7 W przypadku przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Użytkownik lub Koordynator Apteki może wnieść sprzeciw z uwagi na swoją szczególną sytuację poprzez wysłanie wiadomości na adres email: club.bayer@bayer.com
8.8 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem korzystania z Portalu.
8.9 Dane nie będą przekazywane poza obszar EOG.
8.10 Dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1 Regulamin obowiązuje każdego Użytkownika oraz Koordynatora Apteki/Sieci Aptek od chwili wypełnienia formularza rejestracyjnego i akceptacji Regulaminu.
9.2 Usługodawca uprawniony jest do jednostronnej zmiany treści Regulaminu w trakcie funkcjonowania Portalu. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu ogłaszane są na Portalu i wchodzą w życie w terminie 24 godzin od opublikowania ich na Portalu.
9.3 W przypadku braku akceptacji zmian Użytkownik lub Koordynator Apteki/Sieci Aptek uprawniony jest do rezygnacji z korzystania z Portalu. Brak rezygnacji z korzystania z Portalu oznacza, że Użytkownik akceptuje zmiany Regulamin. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Użytkownik lub Koordynator Apteki może zrezygnować z korzystania z usług dostępnych na Portalu i dokonać likwidacji indywidualnego konta zgodnie z pkt 2.9 powyżej.
9.4 Usługodawca zastrzega sobie prawo do zamieszczania w Portalu dodatkowych informacji dotyczących aktywności promocyjnych Usługodawcy.
9.5 Usługodawca będzie umieszczać szkolenia na Portalu w terminie od 01.04.2021 r. do odwołania. O rezygnacji z oferowania szkoleń na Platformie decyduje Usługodawca. W takim przypadku informacja o odwołaniu szkoleń zostanie przekazana Użytkownikom na Portalu oraz przez Przedstawicieli Usługodawcy z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej jeden miesiąc kalendarzowy. Dodatkowo Usługodawca wyznaczy terminy na: wymianę punktów na środki pieniężne wynoszący minimum jeden miesiąc obowiązujący od dnia odwołania szkoleń oraz rejestrację karty przedpłaconej wynoszący minimum jeden miesiąc od dnia wydania karty.
9.6 Aktywności oraz treści dostępne za pośrednictwem Portalu nie stanowią gier losowych ani loterii, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
9.7 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność naliczania punktów/medali lub niemożność spieniężenia punktów w sytuacji zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzeń losowych i nieprzewidzianych, jak również w sytuacjach, w których wynika to z przyczyn technicznych (np.: awarie oprogramowania, awarie urządzeń dostawców mediów itp.).
9.8 W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wykorzystania przez Użytkownika lub Koordynatora informacji uzyskanych za pośrednictwem Portalu, w szczególności za konsekwencje podjętych na ich podstawie decyzji w zakresie zarządzania apteką, rekomendowania produktów oferowanych przez apteki jak również wszelkich innych aspektów aktywności zawodowej.
9.9 Usługodawca zastrzega sobie prawo do zakończenia działalności Portalu w szczególności, jeżeli w prawie polskim zostaną wprowadzone zmiany zakazujące prowadzenia tego rodzaju aktywności lub jeśli na skutek decyzji właściwych władz Usługodawca nie będzie mógł go prowadzić. W takim przypadku informacja o zmianach zostanie przekazana Użytkownikom w postaci komunikatu na Portalu oraz za pośrednictwem Przedstawiciela Usługodawcy.
9.10 W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.