Club Bayer to portal online do kompleksowej współpracy z farmaceutami obejmujący: szkolenia, wsparcie sprzedaży i program lojalnościowy dla osób z sektora farmaceutycznego w Polsce. Poznaj Club Bayer lepiej zapoznając się z poniższymi informacjami oraz obejrzyj filmy w sekcji "Czym jest Club Bayer?".
Głównym celem Club Bayer jest promocja i wsparcie sprzedaży produktów Bayer poprzez edukację i doskonalenie wiedzy farmaceutycznej, doradztwa oraz rozwój apteki.
W Club Bayer znajdziesz: wysokiej jakości,krótkie szkolenia i wyzwania, dzięki którym możesz sprawdzić i doskonalić swoją wiedzę farmaceutyczną i znajomość produktów Bayer.
Punkty można zdobywać jedynie poprzez szkolenia i wyzwania dotyczące suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych; w żadnym wypadku nie można zdobywać punktów, gdy ma to związek z lekami dostępnymi bez recepty. Takie szkolenia i wyzwania będą się wiązały wyłącznie z wirtualnymi medalami.
Jako użytkownik możesz zdobywać punkty i wymieniać je na nagrody, czyli doładowanie kart przedpłaconych. Możesz również współzawodniczyć z innymi farmaceutami rywalizując o medale i certyfikaty coraz wyższych poziomów w różnych kategoriach. A to wszystko doskonaląc swoje dotychczasowe umiejętności i wiedzę.
Club Bayer został opracowany w zgodzie ze wszystkimi obowiązującymi aktami prawnymi w Polsce oraz spełnia wymogi określone w kodeksach branżowych, których sygnatariuszem jest Bayer. Aktywności, za które można otrzymać punkty związane są wyłącznie z produktami należącymi do kategorii suplementów diety, kosmetyków i nierefundowanych wyrobów medycznych, nie stanowiąc żadnej zachęty dla farmaceutów w zakresie produktów leczniczych. Punkty uzyskane przez użytkownika uzyskuje się poprzez ukończenie oraz ocenę szkoleń, testów lub ankiet.
Twój przedstawiciel może opowiedzieć Ci wszystko o Club Bayer oraz korzyści wiążą się byciem aktywnym użytkownikiem. Może również pomóc w rejestracji i konfiguracji Twojego konta. Skontaktuj się ze swoim przedstawicielem i dowiedz się więcej o Club Bayer.
Twój przedstawiciel lub telemarketer będzie w stanie wyjaśnić wszystko, co można znaleźć w Club Bayer i jak można skorzystać z wszystkich korzyści, które może przynieść. On lub ona może również pomóc w rejestracji i założeniu zespołu. Skontaktuj się ze swoim delegatem lub telemarketerem, jeśli jeszcze się z Tobą nie skontaktowali.
Tak, w sekcji „Czym jest Club Bayer?” znajdziesz kilka filmów o głównych funkcjach Club Bayer: instrukcję rejestracji, jak zdobywać punkty lub jak wymieniać je na nagrody.
Tak, możesz skontaktować się z nami korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się w sekcji "Kontakt".
Club Bayer został stworzony z myślą o wiodących przeglądarkach: Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox oraz Safari. W przypadku wystąpienia niedogodności podczas korzystania z innej przeglądarki zaleca się przejście na jedną z przeglądarek wyszczególnionych powyżej.
Dostęp jest możliwy z dowolnego urządzenia: komputera, telefonu komórkowego oraz tabletu.
Użytkowaniem może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, o pełnej zdolności do czynności prawnych, będąca farmaceutą, technikiem farmaceutycznym lub kierownikiem apteki. Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto użytkownika w Club Bayer.
W przypadku wykrycia użytkownika, który nie spełnia warunków Regulaminu Club Bayer, podjęta zostanie decyzja o likwidacji lub zawieszeniu konta danego użytkownika bez prawa do wymiany nagromadzonych punktów. Użytkownik na wskazany przy rejestracji adres poczty elektronicznej otrzyma informację o likwidacji lub zawieszeniu konta oraz możliwości złożenia reklamacji dot. takiej decyzji.
Aby dołączyć do Club Bayer należy poprawnie zweryfikować swoje konto - po zarejestrowaniu użytkownik otrzyma wiadomość e-mail w celu weryfikacji konta zawierającą link „Aktywuj konto” i tym samym potwierdzić rejestrację.
Jeśli jesteś członkiem personelu apteki, oprócz weryfikacji konta, Twoje członkowstwo powinno zostać zaakceptowane przez koordynatora Twojej apteki.
W takim przypadku sprawdź w sekcji "Moja apteka", że w Club Bayer przynależysz do swojej apteki. Jeśli przypisana jest prawidłowa apteka, oznacza to, że Twój koordynator apteki jeszcze nie zaakceptował Twojej prośby o dołączenie do zespołu aptecznego. Abyś mógł w pełni korzystać ze wszystkich treści Club Bayer, skontaktuj się z koordynatorem, aby zaakceptował twoje zgłoszenie w sekcji "Mój profil > Mój zespół".
Rejestracja koordynatora apteki, przez którego należy rozumieć zarówno właściciela apteki lub punktu aptecznego jak również osobę upoważnioną przez właściciela apteki lub punktu aptecznego do działania w jego imieniu oraz na jego rzecz przebiega następująco:
1) Od firmy Bayer otrzymasz wiadomość e-mail z informacją dot. Club Bayer oraz zaproszeniem do przystąpienia i linkiem umożliwiającym rejestrację.
2) Po kliknięciu "Dołącz do Club Bayer" zostaniesz przekierowany na stronę rejestracji, na której niektóre dane dot. Twojej apteki będą już wstępnie wypełnione.
3) Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego ze względów bezpieczeństwa otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą przycisk „Aktywuj konto” w celu jego weryfikacji i potwierdzenia rejestracji.
4) Po weryfikacji będziesz mógł się zalogować do Club Bayer za pomocą adresu e-mail oraz hasła.
W przypadku dalszych pytań, prosimy o zapoznanie się z tą stroną.
1) Po zapisaniu się do Club Bayer pojawi się okienko z przyciskiem "Zaproś swój zespół" można też znaleźć go w menu profilu przechodząc do sekcji „Moja apteka” > „Mój zespół”.
2) Po kliknięciu w przycisk „Zaproś swój zespół” otworzy się nowa wiadomość e-mail z linkiem zawierającym zaproszenie
3) Następnie należy wprowadzić adresy e-mail członków zespołu i wysłać zaproszenie. Koordynator może wysłać dowolną liczbę zaproszeń.
Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla koordynatorów apteki.
Po zarejestrowaniu się zespołu w Club Bayer, otrzymasz e-mail z powiadomieniem o akceptacji zespołu. Przejdź do zakładki „Mój profil” > „Mój zespół”, gdzie zobaczysz oczekujące zgłoszenia. Musisz przypisać im rolę i zaakceptować lub odrzucić każdą prośbę.
1) Po otrzymaniu wiadomości e-mail z zaproszeniem od koordynatora apteki, należy kliknąć na link "Dołącz do Club Bayer" i przejść do strony rejestracji.
2) Następnie wypełnić swoje dane osobowe, Twoja apteka zostanie domyślnie wybrana, podać hasło, zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności.
3) Po dokonaniu rejestracji otrzymasz automatyczny e-mail w celu weryfikacji konta. Po zweryfikowaniu konta, właściciel apteki powinien zaakceptować Cię jako członka zespołu apteki, aby zapewnić Ci pełen dostęp do wszystkich funkcjonalności i korzyści płynących z członkostwa w Club Bayer.
W takim przypadku dostęp jest możliwy tylko do profilu użytkownika i strony głównej.
Jeśli koordynator apteki odrzuci Twoją prośbę, będziesz miał ograniczony dostęp do treści Club Bayer. koordynator apteki może również usunąć Cię z zespołu apteki, jeśli już w niej nie pracujesz. W takim przypadku w swoim profilu należy wskazać nową aptekę, w której się pracuje. Możesz przejść do swojego profilu i złożyć wniosek do swojej nowej apteki, jeśli jest ona zarejestrowana w Club Bayer. W takim przypadku nowy koorynator otrzyma Twoją prośbę o zatwierdzenie i przydzielenie roli. Cała Twoja historia jako użytkownika oraz uzyskane punkty zostaną zachowane."
Dodanie zdjęcia i opisu do profilu jest ważnym krokiem, aby spersonalizować swoje doświadczenie, a w przyszłości pozwoli innym użytkownikom lepiej Cię poznać. Aby to zrobić, wejdź na „Moje konto”, kliknij na „Prześlij zdjęcie”, a oraz uzupełnij krótki opis swojego profilu, oznacz ulubione kategoriie oraz doświadczenie,a następnie kliknij na przycisk „Zapisz”.
Ważne jest, aby wybrać swoje zainteresowania, aby otrzymywać bardziej spersonalizowane treści. Będziesz mógł wybrać główne kategorie, pasujące do Twojej apteki oraz tematy, które najbardziej Cię interesują w zakresie zarządzania apteką. Aby to zrobić, zaloguj się na swoim koncie, wybierz opcję edytowania profilu, wybierz tagi z interesującymi Cię tematami i zapisz zmiany. Zostaną one zapisane w Twoim profilu i będziesz mógł je aktualizować w dowolnej chwili.
Ważne jest, aby na bieżąco uzupełniać profil apteki i aktualizować swoje doświadczenie, aby inni mogli Cię lepiej poznać w przyszłości. Jako koordynator apteki, możesz aktualizować wszystkie dane apteki, takie jak zdjęcie, adres, numer telefonu, e-mail, strona internetowa i linki do profili w mediach społecznościowych. Aby to zrobić, zaloguj się na swoim koncie, i w sekcji "Moja apteka" edytuj odpowiednie pola i zapisz zmiany.
Zgromadzone przez siebie punkty i swój ranking w Club Bayer możesz sprawdzić w swoim profilu w zakładce „Moje punkty”. Zobaczysz tu również swój ranking na tle wszystkich użytkowników Club Bayer.
Szkolenia składają się z serii specjalistycznych treści na tematy związane ze zdrowiem, produktami Bayer, a wkrótce również zostaną zamieszczone szkolenia doskonalące zarządzanie apteką. Szkolenia prezentowane są w różnych formatach, takich jak filmy wideo, infografiki i prezentacje, dzięki którym można wygodnie odświeżyć swoją wiedzę na temat różnych schorzeń, sposobów ich leczenia oraz produktów firmy Bayer. Wszystkie szkolenia zostały opracowane przez firmę Bayer i zespół farmaceutów zgodnie z obowiązującymi standardami medycznymi i przepisami oraz po rygorystycznej wewnętrznej walidacji przez firmę Bayer.
Szkolenia mają na celu doskonalenie istotnych kompetencji i wiedzy farmaceutów pracujących w aptece w celu poprawy porad farmaceutycznych. Podczas szkoleń mogą zapoznać się z treściami różnych kategorii m.in. takimi jak probiotyki, zdrowie układu pokarmowego, zdrowie intymne kobiet, pielęgnacja skóry, grypa i przeziębienie czy witaminy. Będzie można również poznać zagadnienia z zakresu zarządzania biznesem w branży farmaceutycznej.
Aby łatwo wyszukać szkolenia, które najbardziej Ci odpowiadają najlepiej użyć filtrów
Użytkownicy oceniają szkolenia w skali 1-5 gwiazdek. Ocena widoczna przy bannerze szkolenia stanowi średnią ocen wszystkich użytkowników, którzy odbyli szkolenie.
Szkolenia dostępne są w sekcji „Moje szkolenia” oraz na bannerach strony startowej po zalogowaniu do portalu Club Bayer. Po kliknięciu w kartę wybranego szkolenia zostaną wyświetlone jego szczegóły - opis treści, czas trwania, punkty, które można uzyskać po jego ukończeniu oraz podsumowanie opinii innych użytkowników.
Punkty można zdobywać jedynie poprzez szkolenia i wyzwania dotyczące suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych; w żadnym wypadku nie można zdobywać punktów, gdy ma to związek z lekami dostępnymi bez recepty. Takie szkolenia i wyzwania będą się wiązały wyłącznie z wirtualnymi medalami różnych poziomów.
Użytkownik może zdobyć punkty poprzez:
a. udział w szkoleniach dotyczących wiedzy o produktach Bayer nie będących lekami, poprawne rozwiązanie testu po ich zakończeniu oraz dokonanie oceny treści szkoleniowych
b. udział w wyzwaniach wiedzy
c. uzupełnienie ankiet
*Punkty można zdobywać jedynie poprzez szkolenia i wyzwania dotyczące suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych
Możesz przystąpić ponownie do szkolenia oznaczonego jako "ukończone", ale punkty za jego ukończenie przyznane zostaną jeden raz.
Oczywiście, nie martw się! Jeśli nie odpowiesz na pytania w wyznaczonym czasie lub udzielisz błędnej odpowiedzi, możesz próbować się poprawić tyle razy, ile chcesz. Podobnie, możesz powtarzać szkolenie tyle razy, ile chcesz.
Do szkolenia możesz przystąpić dowolną ilość razy. Po ukończeniu szkolenia będziesz mógł ponownie rozwiązać test. Ankieta oceny oraz punkty za ukończenie szkolenia nie pojawią się ponownie, ponieważ już je uzyskałeś.
Tak, Club Bayer będzie regularnie publikował nowe szkolenia. Będziemy wyróżniać aktualizacje w sekcji Moje szkolenia i informować o nich. O nowościach informować Cię będzie również newletter oraz Twój przedstawiciel.
W początkowej fazie Club Bayer dostępne będą wyzwania wiedzy, w przyszłości sekcja ta będzie rozwijana o nowe wyzwania dla farmaceutów i koordynatorów.
Tak, wyzwania są dostępne przez określony czas. Po upływie terminu udział w nich nie jest możliwy. Dlatego zachęcamy, by brać udział w wyzwaniach zanim wygasną!
Są to wyzwania, które zawierają serię pytań związanych ze szkoleniami i testami dot. konkretnej kategorii.
Każde wyzwanie wiedzy dostępne jest przez określony czas, w którym możesz je ukończyć, na karcie wyzwania wyświetla się również ilośc punktów* / poziomów medali do zdobycia oraz tagi dotyczące kategorii i statusu danego wyzwania.
*Punkty można zdobywać jedynie poprzez szkolenia i wyzwania dotyczące suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych; w żadnym wypadku nie można zdobywać punktów, gdy ma to związek z lekami dostępnymi bez recepty. Takie szkolenia i wyzwania będą się wiązały wyłącznie z wirtualnymi medalami.
Jeżeli uda Ci się w wyznaczonym czasie udzielić poprawnych odpowiedzi, będziesz mógł ocenić wyzwanie, a następnie zdobyć punkty.
Każdy użytkownik, zweryfikowany i zaakceptowany przez koordynatora apteki, może zdobywać punkty poprzez oceny szkoleń i wyzwania wiedzy.
Posiadane punkty możesz sprawdzić w zakładce Mój profil, Moje punkty oraz w sekcji "Moje punkty"
Możesz zobaczyć swój ranking w zakładce Mój profil >> Moje punkty, Mój ranking.
Nagrody stanowią doładowania karty przedpłaconej w wysokości uzależnionej od ilości punktów.
W początkach funkcjonowania Club Bayer możliwość wymiany na punkty nie będzie dostępna. Do 31 września 2021 poinformujemy wszystkich użytkowników, kiedy będą mogli zacząć wymieniać swoje punkty na nagrody.
Nagrody są dystrybuowane bezpośrednio do farmaceutów przesyłką kurierską nadaną na adres apteki.
Każdy użytkownik może wymienić maksymalnie 30 000 punktów w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia. Limit obowiązuje każdego na użytkownika przez rok, aby zachować zgodność z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami wewnętrznymi firmy Bayer.
Medale są uznaniem wiedzy zdobytej przez użytkownika. Istnieją 3 rodzaje medali: Specjalista, Ekspert oraz Mistrz. Medale różnych kategorii mogą różnić się liczbą poziomów.
Za każdym razem, gdy ukończysz szkolenie lub wyzwanie dotyczące leków bez recepty i ich kategorii, gromadzisz poziomy, aby uzyskać dostęp do kolejnego medalu.
Dyplomy są wyrazem uznania ze strony Bayer za ukończone szkolenie lub wyzwanie w danej kategorii.
Możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy i zadać nam wszelkie pytania lub zgłosić problemy.
W przypadku pytań dotyczących kart, prosimy o kontakt na adres e-mail: clubbayer@nekk.pl lub o kontakt z infolinią czynną od wtorku do czwartku od 9:00 do 16:00 pod numerem +48667661622